piątek, 23 grudnia 2016

Życzeń czas





Kochani, 

Święta Bożego Narodzenia to cudowny okres. Odstępujemy od codziennego pędu życia, składamy sobie życzenia, spędzamy czas w gronie rodziny i przyjaciół . Również ja pragnę złożyć Wam wszystkim życzenia.  Długo zastanawiała się czego mam życzyć. Pomyślałam, że chyba tego, co ja otrzymałam w tym roku, również dzięki "blogowej|" społeczności, dzięki Wam przyjaciele. Życzę wszystkim odwagi by zrobić ten pierwszy krok. Odwagi by sięgać po marzenia. Radości z realizacji każdego nawet najdrobniejszego celu. Mnóstwa uśmiechu, optymizmu i otwarcia się na innych. Czerpmy z otaczających nas osób i dawajmy im siebie. To niewyobrażalna radość móc się dzielić sobą z innymi. 


(…) istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne. A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy jednak budzi się w nich strach przed wejściem na ścieżkę, która prowadzi w nieznane, strach przed życiem rzucającym nowe wyzwania, strach przed utratą na zawsze tego, do czego przywykli.
Serdeczne życzenia składa wszystkim czytelnikom  Eva .

6 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt kochana!
    Dużo zdrówka, bo to jest najważniejsze!
    Pijanego Sylwestra i uśmiechu na twarzy cały czas! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem misia!

    Wpadniesz do mnie na rozdział?
    Buźka ;*
    Szalonaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już miałam okazję złożyć Ci świąteczne życzenia więc teraz składam Ci je podwójnie - wesołych świąt i spełnienia wszystkich marzeń w nadchodzącym roku kochana ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech rok,który nadejdzie będzie rokiem spokojnym Ewuniu,dobrym i niosącym wiele dobrych chwil.Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń

BLA BLA BLA ...

Pojawienie si ę jakiegokolwiek autora na blogu po tak d ł ugiej nieobecno ś ci, mo ż e oznacza ć tylko jedno. Koniec bloga. Jed...