wtorek, 28 marca 2017

Przed rozdziałem :)







Od kilku miesięcy- noc w noc. Realna- mniej lub bardziej. Jednak zawsze.  Każdej kolejnej nocy. Taki zły, taki zagubiony, wściekle obrażający ją i siebie. Dziś mnie opuściła.  Pierwsza noc, pierwszy sen w którym pozostałem zupełnie sam. Powinienem się cieszyć. Jednak nie grozi mi obłęd. Ale czy się cieszę? Nie! Tęsknię. Zastanawiam się dlaczego tak się stało, dlaczego odeszła i czy już na zawsze. Jeszcze kilka dni temu byłbym najszczęśliwszym z mężczyzn, a dziś jestem przepełniony lekiem, że odeszła. Odeszła i zabrała moje serce. Bezimienna istota. Kobie bez twarzy. Moja kobieta. Moja miłość. Nie, nie przecież to nie miłość !!! Nie można kochać pragnienia, nie można pożądać ułudy. To zjawa, mimo, iż tak realna na zawsze pozostanie tylko zjawą- moją zjawą. Świt przebija się rześkimi promieniami słonecznymi przez ciężkie zasłony w moim pokoju. Leżę bezwładnie rozrzucony na łóżku i myślę. Nie, ja nie myślę, a walczę ze swoimi myślami. Tęsknota, pragnienie, chęć posiadania. Emocje rozsadzają mnie od środka. W uporządkowany świat sennego marzenia wkradł się malutki cień. Rysa. Niby nic nieznacząca, lekkie draśnięcie, malutka zadra, ale jednak. To myśl o wyobrażeniu  oczu mojej sennej ukochanej. Oczy barwy koniaku z bursztynowymi obwódkami. Jej oczy. Nie !!! To niemożliwe!!! Nierealne !!! Nie mogę o tym myśleć !!!



Zanim zrozumiesz jak bardzo pokochałeś ją,
Zanim pozwolisz swemu sercu by przyjęło to do świadomości, a umysłowi do akceptacji, 
Jedna przelana łza zmieni się w ocean,
A jeden promień miłości rozbłyśnie milionem gwiazd.




Kochani,

 Przed Wami zwiastun kolejnego rozdziału. Powoli, bardzo powoli będziemy mogli rozmieć jak skomplikowane relacje zapanują między bohaterami. Opowiadanie skupia się na uczuciach i emocjach, dlatego dużo jest opisu zwłaszcza uczuć, emocji. Wiem, że taka forma może być dla Was nudna, ale to opowiadanie od początku było tak zaplanowane i tak też zostanie dokończone. Niestety nadmiar obowiązków czasem zaskakuje samą mnie. Wiem jedno- Wiem co chcę napisać i jak. Od A do Z. Mam nadzieję, że dotrwacie ze mną do końca. Może poczytacie i zastanowicie się którego z bohaterów dotyczy dzisiejszy fragment. PISZCIE !!! Jestem MEGA ciekawa WASZYCH opinii.


Pozdrawia Eva.  

2 komentarze:

  1. Kobieto gdzieś ty była!?
    Tęskniłam!
    Już ci mowiłam,że piszesz jak poetka?
    Pewnie,ze mówiłam...i to jest prawda :D
    Piszesz jak zawsze cudnie,!
    Czekam na cały rozdział.
    I wpadnij do mnie....opowiadanie tęskni za tobą 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!
    Czekam na rozdział!

    Buziaki
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń

BLA BLA BLA ...

Pojawienie si ę jakiegokolwiek autora na blogu po tak d ł ugiej nieobecno ś ci, mo ż e oznacza ć tylko jedno. Koniec bloga. Jed...