poniedziałek, 16 stycznia 2017

Mała zmiana planów




Witajcie drogie czytelniczki i czytelnicy.


Tak, tak wiem, sama napisałam, że kolejny rozdział pojawi się najpóźniej 
we wtorek, ale… . No właśnie jest jakieś ale, a nawet kilka. Przede wszystkim nie do końca jestem zadowolona z rozdziałów, więc te kolejne muszę jeszcze trochę sobie przemyśleć. Kolejna sprawa jest taka, że przez kilka dni chodziła mi po głowie pewna piosenka, co zaowocowało pomysłem na opowiadanie. Tak więc zamiast myśleć nad rozdziałami jak szalona piszę kolejne opowiadanie- oczywiście o wielkiej miłości. No i to na tyle. Ze swojej strony postaram się jak najszybciej nadrobić wszystko. Mam nadzieję, że wykażecie cierpliwość i nadal chętnie będziecie wracać do opowiadań mojego autorstwa. Zostawiam Wam też malutką inspirację do kolejnego rozdziału.

Jezu to znowu się stało
Zakochałem się aż mnie coś zabolało,
Tylko z daleka jej ciało,
A sam widok to dla mnie za mało,
Ona uśmiecha się do mnie ,
Ale czy myśli o mnie?

Kocham Cię moimi myślami
Całymi dniami i nocami
Z Tobą wiąże swe nadzieje
A miłość, miłość nas rozgrzeje

 Złączymy się w parę jedną,
Będziemy przykładem miłości na pewno,
Chcę byś była moją jedyną,
Chcę żyć dla Ciebie i pić z Tobą wino,
Zrobiłaś pierwszy krok zbliżyłaś się i stało się to..

Kocham Cię moimi myślami
Całymi dniami i nocami
Z Tobą wiąże swe nadzieje
A miłość, miłość nas rozgrzeje


Lecz ty odchodzisz zostawiasz Mnie samego,
Rzuciłaś mnie dla innego,
Jak mogłaś odejść z Tamtym ,
Ja Teraz płacze, nie jestem taki twardy..

Kochałem cię moimi myślami,
Całymi dniami i nocami,
Z Tobą wiązałem Swe nadzieje ,
I myślałem że miłość nas rozgrzeje

Kocham Cię moimi myślami
Całymi dniami i nocami
Z Tobą wiąże swe nadzieje
A miłość, miłość nas rozgrzeje


Po prostu miłość, Rh+




Serdeczne pozdrowienia dla Wszystkich- Eva.



4 komentarze:

  1. Ja już się nie mogę doczekać!
    Pozdro od JORTINI

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością.

    Buziaki
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki.Wspaniale,że masz tyle pomysłów.Czekam cierpliwie.Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń

BLA BLA BLA ...

Pojawienie si ę jakiegokolwiek autora na blogu po tak d ł ugiej nieobecno ś ci, mo ż e oznacza ć tylko jedno. Koniec bloga. Jed...