niedziela, 5 lutego 2017

Nominacje do LBA


Nominacje- uaktualnione :)




Kochani, przede wszystkim bardzo dziękuję Wam za Nominację do LBA. Jest to dla mnie spore zaskoczenia, ale i duże wyróżnienie.




Pytania od Jortini Blanco
1. Ile masz lat?
2, Masz ulubioną postać z serialu "Violetta"? (dziewczyna)
3. Co twoim zdaniem jest silniejsze ? Miłość czy Mięśnie? I Dlaczego??
4. Kto twoim zdaniem powinien reprezentować Polskę na Eurowizji 2017?
5. Co wolisz Piłka Nożna czy Skoki narciarskie? Dlaczego?
6. Oglądałaś film Tini nowe życie Violetty?  ( jeśli tak to: ) Który moment ci się najbardziej podobał? (jeśli nie:) {zachęcam do obejrzenia w tv w następną sobotę o 8.30 lub 18.30}
7. Masz ulubioną piosenkę z albumu "TINI"? Jaką? (od 2- 5 tytułów)
8. Czy uważasz,że Martina i Jorge pasują do siebie? Czy powinni być razem?
9.Twój ulubiony pocałunek Leona i Violetty to...?
10. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? Co cię do tego skłoniło? Ktoś cię namówił?

1.Dostajesz propozycje zagrania w serialu "Violetta" jako nowa postać. Kto to by był?? (np. Siostra Violetty itp.)
2. Czy masz ulubionego polskiego  artystę \ ulubioną polską artystkę? Kto to?
3. Twoja ulubiona\ukochana postać\postaci(dwie) zaprasza cię\zapraszają cię do zaśpiewania piosenki. Kto by cię zaprosił? Do jakiej piosenki?
4.Który z chłopaków ze studia jest najprzystojniejszy i dlaczego akurat on?
5. Dostałaś zaproszenie na indywidualną lekcje z nauczycielem ze studia. Możesz wybrać z którym nauczycielem chciałabyś mieć lekcje. Kogo wybierzesz? (Pablo? Angie? Gregorio? Beto? Jacke? Miltona?) Dlaczego?
6. Masz okazje iść do kina. Jaki film wybierzesz? I dlaczego?
7. Znasz układy choreograficzne do piosenek z serialu "Violetta"? Do jakiej piosenki potrafisz zatańczyć tak jak Violetta,Leon i ekipa??
8.Twoja ulubiona piosenka finałowa to?? (Ser Mejor , Esto no puedo terminar , Creimos Juntos) Dlaczego??
9. Masz ulubioną piosenkę w wykonaniu Leona?? Jeśli tak to która??
10. Leon czy Federico?? Dlaczego? I twoja ulubiona piosenka jego piosenka to?

 
Odpowiedzi  dla Jortini

1.      Cóż, jestem pełnoletnia.
2.      Ulubione postacie żeńskie to zdecydowanie szalona włoszka Francesca, oraz Supernova- Ludmiła.
3.      Miłość, czy mięśnie? Trudne pytanie? Ale odpowiedź może być tylko jedna- Miłość. Jakby na to nie patrzeć to miłość rodzi się również w sercu, a serce to mięsień ;) Ale można spojrzeć na to tak, że gdyby nie miłość nie było by mięśni- Filozof Ewa. A dlaczego miłość? Miłość może przenosić góryJ
4.      Nie mam kompletnie pojęcia nawet kto ubiega się o nominację, lub czy w ogóle te krajowe eliminacje się zaczęły, ale jakby patrzeć na wyniki oglądalności Sylwestra to chyba Akcent i Zenek Martyniuk J
5.      Oba sporty oglądam z ochotą. Kibicuję Polskim skoczkom kiedy tylko mam taką możliwość. Co do piłki oglądam klubową na przykład Ligę Mistrzów i mój kochany Real Madryt.
6.      Tak oglądałam. Moja ulubiona scena to ta w której jest koncert, a artystce towarzyszą niesamowite animacje.
7.      Jeśli mam wybrać to Te Amo A Ti.
8.      Jak dla mnie jest to tylko i wyłącznie para serialowa. Dobrze, że są tak wiarygodni w chemii, którą pokazują na ekranie, bo są bardziej realni jako aktorzy. Wydaje mi się, że każde z nich ma swoich partnerów.
9.      Zdecydowanie pierwszy sezon. Ławka w parku i te całuśne sprawy ;)
10.  Blog powstał dzięki Afrodytce i jej blogowi. Pewnego dnia ogłosiła konkurs na swoim blogu. Postanowiłam coś napisać i wysłać. No i jakoś już dalej poszło z górki.

1. Więc tak? Kogo chciałabym zagrać. Wim!!! Siostrę Diego w której zakochuje się Federico :)
2. Bardzo lubię Francescę oraz Ludmi. 
3.Wolałabym słuchać jak ktoś śpiewa dla mnie. Niestety słoń nadepnął mi na ucho i śpiewam tylko wtedy jak w promieniu kilometra nie ma ani jednego człowieka;)
4. Odpowiedź jest prosta- Federico. Powód jeszcze bardziej banalny- oczy. 
5. Gregorio. Zdecydowanie. Lubię jego postać. 
6. No na co ja bym mogła iść innego jak nie na Piękna i bestia? A dlaczego? Bo to moja ukochana bajka. 
7. Z moim tańczeniem jest podobnie jak z moim śpiewaniem ;)
8. Ser Mejor, myślę, że jest wyjątkowa bo była pierwsza z nich wszystkich. Poza tym każda ma jakiś urok w sobie. 
9. Jeśli Leon to tylko Voy por ti. 

10. Zdecydowanie Federico. Co do piosenki to słyszałam kiedyś jak na żywo wykonuje Te esperare mimo, że to nie jego piosenka zdecydowanie podoba mi się to wykonanie.


Pytania od Mrs. Darkness
1. Jak masz na imię?
2. Twoje zainteresowanie?
3. Ile masz lat?
4. Twoja najgorsza historia, którą przeżyłaś?
5. Co rozumiesz przez słowo ,,szczęście,,
6. Czy kiedyś coś złamałaś?
7. Twoja pierwsza miłość?
8. O czym był twój pierwszy one shot?
9. Co Cię skłoniło do pisania?




Odpowiedzi dla Mrs. Darkness
1.      Ewa  (Eva)
2.      Oj, niestety są bardzo rozległe. Przede wszystkim książki, historia i malarstwo. To tak w skrócie, za dużo by było pisać J
3.      Pełnoletniość osiągnięta.
4.      Przepraszam, ale nie chcę o tym mówić.
5.      Szczęście to dla mnie bardzo względne pojęcie. To bukiet tulipanów na biurku, rozmowa z przyjaciółmi, spacer po plaży, dobra kawa, piękna historia przeczytana lub usłyszana, to słowa muzyki, to każdy kolejny dzień i każdy poranek, który jest mi dane przeżywać wciąż na nowo.  
6.      Na całe szczęście nie i mam nadzieję, że tak pozostanie ;)
7.      Jeszcze jest przede mną .
9.      Jak już wspominałam wszystko wydarzyło się za sprawą Afrodytki.




Teraz czas na moje pytania i nominacje. Więc poproszę o udział:


Jortini Blanco
Mrs. Darkness
Afrodytkę
Dianę
Miss Blueberry
Lily Verdas



A pytania są następujące:
1.      Masz możliwość przez chwilę potrzymać magiczną różdżkę, która na Twoje życzenie ożywi jednego z bohaterów( książki, filmu, serialu, bajki). Kogo wybierzesz i jaka rolę ta postać odegra w Twoim życiu.
2.      Na półce z książkami jest pięć wolnych miejsc jakie tytuły pojawią się na tej półce.
3.      Jaka piosenka sprawia, że zamieniasz się w fontannę łez.
4.      Czy jest na blogu jakaś historia do której wracasz. Powiedzmy jakieś opowiadanie bądź rozdział jakiejś historii, która szczególnie zapadła Ci w serce i po którą sięgasz pomimo upływu czasu.
5.      Opisz jak w Twojej wyobraźni wyglądałaby pierwsza randka.
6.      Czy gdybyś miała przyjaciółkę zakochaną w chłopaku, który Ci się podoba to dalej byś się z nim spotykała mimo wyrzutów sumienia?
7.      Są wakacje, masz nieograniczone środki finansowe i bujną wyobraźnię. Zaplanuj trasę Twojej wymarzonej wyprawy.
8.      Gdybyś miała możliwość ingerencji w historię, którą piszę na swoim blogu, to jak potoczyłyby się losy bohaterów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

BLA BLA BLA ...

Pojawienie si ę jakiegokolwiek autora na blogu po tak d ł ugiej nieobecno ś ci, mo ż e oznacza ć tylko jedno. Koniec bloga. Jed...